خدمات و محصولات گروه صنعتی دژ

telegramwhatsupinstagram
 کف شیشه ای کف شیشه ای کف شیشه ای
شیشه از قدیمی ترین و رایج ترین متریال در دکوراسیون و طراحی داخلی و خارجی است و در بافت سنتی ایران نیز شیشه های رنگی و زیبا در تزیئن خانه های اشرافی استفاده شده است، اما امروزه با دانش روز افزون فناوری شیشه دامنه استفاده از آن گسترده تر شده است.
چهارشنبه بیست و هشتم تیر ۰۲
 گیشه شیشه ای گیشه شیشه ای گیشه شیشه ای
شیشه این ماده صیقلی و براق که ظاهر بسیار مدرن و شکیلی را به محیط اطرافمان میبخشد یکی دیگر از مصارف پر کاربرد آن کانتر شیشه ای یا همان گیشه شیشه ای است، کانتر شیشه ای یا همان گیشه شیشه ایی یک راه حل عالی برای حفظ حریم مراجعه کنندگان و متصدیان در هر شغلی است.
چهارشنبه بیست و هشتم تیر ۰۲
 کرتین وال کرتین وال کرتین وال
کرتین وال curtain wall هنگامی که برای اولین بار جذب یک ساختمان می‌شویم ظاهر و نمای آن ساختمان است و متوجه شده اید نمای این ساختمان ها منظره شهری ما را ایجاد می‌کنند پس طرحی نمای ساختمان اهمیت فراوانی در شهر سازی هم دارد.
چهارشنبه بیست و هشتم تیر ۰۲
 پله شیشه ای پله شیشه ای پله شیشه ای
پله شیشه ای glass staircase با توجه به نیاز روز افزون شیشه در صنعت ساختمان و اهمیت بیشتر آن به خاطر شفافیت و ظرافت سازه های شیشه ای در طراحی و  کانسبت های معماری، محصولات این حوضه رو به گسترش و پیشرفت روز افزون است و یکی دیگر از زیبا ترین و جدیدترین موارد استفاده از شیشه به عنوان المان سازه ای پله شیشه ای است که به آرامی جایگزین راه پله های چوبی و سنگی شده اند.
سه شنبه بیست و هفتم تیر ۰۲
 پارتیشن شیشه ای پارتیشن شیشه ای پارتیشن شیشه ای
پارتیشن شیشه ایی یا تقسیم کننده فضا محسوب میشود که با این وسیله میتوانید از فضا بیشتر و بهتر استفاده کنید و یک بخش را به چند قسمت تقسیم کرده تا عملکرد گوناگونی داشته باشد و یا به تمایز مکانهای داخلی اتام کمک میکند که یک راهکار عالی و پرطرفدار است.
سه شنبه بیست و هفتم تیر ۰۲
menusearch
qomglass.ir