درب های شیشه ای و اتومات و پارکینگی

telegramwhatsupinstagram

درب های شیشه ای و اتومات و پارکینگی

۲۷ تیر ۱۴۰۲
(0)
(0)
درب های شیشه ای و اتومات و پارکینگی
درب های شیشه ای و اتومات و پارکینگی
درب های شیشه ای و اتومات و پارکینگی
درب های شیشه ای و اتومات و پارکینگی
درب های شیشه ای و اتومات و پارکینگی
درب های شیشه ای و اتومات و پارکینگی
تصاویر
بیشتر

درب شیشه ای سکوریت

با پیشرفت فن آوری در صنعت ساخت وساز علاوه بر ظاهر ساختمان ها، مصالح و لوازم مورد نیاز آنها نیز تغییر کرده بطور مثال کاربرد شیشه در گذشته بیشتر در پنجره ها بوده و در ها از فلز و چوب ساخته می‌شدند که در عصر حاضر شیشه یکی از متریال و المان های اصلی در ساختمان سازی و معماری است.
درب ها در ساختمان چه تجاری باشد چه مسکونی ویا حتی اتاق کار یا اتاق خواب بسیار حائز اهمیت هستند که معماران با بکارگیری انواع درب های شیشه ایی علاوه بر ایمنی و محافظت از نظر زیبایی بینظیر و مدرنیزه است و باعث افزایش ارزش ملک و جذب دیگران به آن می‌شود.

 

درب های شیشه ای از نظر کاربردی به دو صورت است :

  • دستی
  • اتوماتیک

درب های شیشه ای را می‌توان در انواع مدل ها و سایز های مختلف تولید و با فریم های متنوعی از جمله چوب و فلز ترکیب کرد.

 

گروه صنعتی دژ، با تجربه‌ی طولانی در زمینه‌ی طراحی، نصب و اجرای انواع درب های شیشه ای و اتومات و پارکینگی، در شهر قم فعالیت می‌کند. این شرکت با داشتن تیمی متخصص و تجهیزات پیشرفته، به مشتریان خود خدماتی از جمله طراحی، نصب و اجرای انواع درب اتوماتیک شیشه ای در قم ، نصب و اجرای شیشه سکوریت در قم و شیشه سکوریت دوجداره در قم و شهرهای اطراف را ارائه می‌دهد. با استفاده از تجربه و دانش فنی خود، گروه صنعتی دژ در برخی از بزرگترین پروژه‌های صنعتی در شهر قم مشارکت داشته است. جهت کسب اطلاعات بیشتر و درخواست خدمات، می‌توانید با تیم فنی گروه صنعتی دژ تماس حاصل فرمایید.


انواع درب های شیشه ایی دستی


درب ریلی شیشه ایی: این نوع درب شیشه ای داخل یک ریل قرار گرفته و به چپ و راست باز و بسته میشود که طرفدار زیادی دارد چرا که فضایی را اشغال نمی‌کند و بسیار مناسب مکان های کوچک است.

درب لولایی شیشه ای: یکی از کاربردی ترین درب های شیشه ایی است به دلیل راحتی و سهولت در کاربری آن، که میتواند به سمت بیرون و داخل باز و بسته شود.

درب تاشو شیشه ای: این مدل به درب آکاردئونی شیشه ای نیز معروف هستند و از چند لت شیشه ای تشکیل شده که بر روی یک ریل آلومینیومی سوار شده اند که این لت ها بصورت هفت و هشتی بازو بسته میشوند.

درب چرخشی شیشه ای: این درب یکی از لوکس ترین مدل درب شیشه ای است که ترکیبی از سه یا چهار لت شیشه ای است و از لبه بصورت پره با زاویه 120 یا 90 درجه در کنار یکدیگر قرار گرفته اند که با چرخش موجب جابجایی افراد در داخل کابین خود میشود.
درب اسپایدری شیشه ای: این مدل که اسم آن برگرفته از شکل ظاهری یراق الات آن است از جدید ترین نوع درب شیشه ای است و کاملا مدرن و مینیمال است که بصورت افقی حرکت میکنند و تک لنگه وهم دو لنگه است اما معمولا بصورت تک لنگه وجود دارند و نکته مهم آن نصب سریع و آسان آن است.

درب توکار شیشه ای: درب شیشه ای توکار که بصورت ریلی است یراق الات آن قابل مشاهده نیست به عبارت دیگر یراق الات داخل کناف و سقف و دیوار کار گذاشته شده و یک شکاف اندازه درب داخل دیوار ایجاد میشود که این شکاف محل مخفی شدن درب است و بسیار مناسب فضاهای کوچک است البته بخاطر نمای جذاب و مدرن آن در فضاهای بزرگ نیز اجرا میشود و بطور کلی نصب آن باید با دقت بیشتری انجام شود.

 

مزایا درب شیشه ایی

 

- هماهنگ با طراحی داخلی و استفاده بهینه از کل فضای موجود بخصوص استفاده از درب های ریلی و اسپایدری و توکار
- طراحی مدرن و مینیمال
- باعث بهبود ارتباطات و ایجاد تماس چشمی وکنترل بیشتر بر محیط
- ایجاد حریم خصوصی با مات و سند بلاست کردن ویا استفاده از شیشه های هوشمند
- باعث ورود مقدار زیادی نور طبیعی به فضای داخلی شده که این نورطبیعی استفاده از نور مصنوعی را به حداقل رسانده و هزینه مصرف برق کمتری را در پی دارد و هم باعث افزایش سطح انرژی در افراد میشود.
- شفافیت درهای شیشه ای افراد را قادر میسازد بدون برخورد با عناصر محیطی مانند باد و باران، گرما، سرما، سرو صدا یا گردو غبار از نور طبیعی لذت برد.
- در درب های شیشه ای میتوان از پوشش های ویژه ای برای عدم ورود از اشعه ماوراء بنفش استفاده کرد که تاثیری بر ورود نور مرئی ندارد.
- بسیار محکم ومقاوم در برابر تغییرات آب و هوایی و واکنش های شیمیای دچار پوسیدگی و تغییر رنگ و زنگ زدن نمیشود
- در برابر موریانه وسایر حشرات قابل نفوذ نیست
- مقاومت بسیار در برابر ضربه و فشار دارند که ایمنی را بطور کامل حفظ میکند
- تنوع درانواع درب شیشه ای و ایجاد ابعاد و رنگ های مختلف
- تمیز کردن آسان و نگهداری راحت

                       
خرید درب اتوماتیک در قم

درب های اتوماتیک و انواع آن محصول پیشرفت علم و تکنولوژی بوده و دارای قابلیت و کارایی های خاص خود است و با توجه به کارایی و مزیت فوق العاده درب های اتوماتیک، امروزه این درب ها جزء ملزومات مورد نیاز برای تمامی مجتمع های مسکونی و تجاری بشمار می‌روند.


درب اتوماتیک چیست؟

به نوعی از درب ها گفته میشود که بدون دخالت نیروی انسانی و فقط با استفاده از ریموت کنترل و یا حسگر های حرکتی که به صورت افقی یا عمودی باز و بسته می‌شوند، درب های اتوماتیک را می‌توان به دو دسته تقسیم کرد :

  • درب های اتوماتیک شیشه ای
  • درب های اتوماتیک پارکینگی

 

درب اتوماتیک شیشه ای در قم

درب های اتوماتیک شیشه ای متشکل از یک اپراتور جهت باز و بسته شدن لت ها است و یک ست فریم و شیشه به اشکال و فرم های متنوع که جهت جداسازی فضاهای مورد نیاز کارفرمایان مورد استفاده قرار می‌گیرد

 

تقسیم بندی درب های اتوماتیک شیشه ای بر اساس شکل ظاهر و نحوه کارکردشان:
- درب اتوماتیک کشویی یا ریلی    Sliding Automatic Doors
- درب اتوماتیک تلسکوپی        Telescopic Automatic Doors
- درب اتوماتیک منحنی یا قوسی    curved Automatic Doors
- درب اتوماتیک لولایی        swing Automatic Doors
- درب اتوماتیک تاشو        foldin Automatic Doors
- درب اتوماتیک گردان        revolving Automatic Doors
- درب اتوماتیک زاویه دار        angular Automatic Doors

 

به طور خلاصه نحوه کاربرد انواع درب های اتوماتیک شیشه ای


- درب اتوماتیک کشویی: قابلیت باز و بسته شدن به صورت کشویی با همان ریلی و سازگار با هر نوع دکوراسیون است و مناسب برای مکان های بسیار شلوغ و یکی از در های پر کاربرد است.
- درب اتوماتیک تلسکوپی: دارای حرکتی روان به دلیل چرخ های پلیمری که به صورت ریلی باز و بسته شده و مناسب برای مکانهای پر تردد و ورودی هایی که نیاز به باز شوی بیشتری دارد.

- درب های اتوماتیک منحنی: که به حالت قوسی یا نیم دایره یا دایره ای طراحی شده و ایجاد هارمونی با ساختمان هایی که با نمای گرد است که به جرات می‌توان گفت که زیبا ترین و شیک ترین نوع درب های اتوماتیک است.
- درب اتوماتکی لولایی: بیشتر در مکان هایی به کار میرود که به علت محدودیت در عرض امکان نصب دیگر درب های اتوماتیک وجود نداشته باشد.

- درب اتوماتیک تاشو: یا به اصطلاح درب های اتوبوسی یا اکاردئونی که مناسب برای تردد های نا محدود و بسیار زیاد است. 

- درب اتوماتیک گردان: دارای جلوه ای زیبا و مناسب برای مکان های شیک همچون هتل ها و جا هایی که اختلاف دما در آنجا زیاد

است.

- درب های اتوماتیک زاویه دار: این درب ها برای اماکن که باز شوی آنها در یکی از اضلاع آن باشد و یا بخواهد تنوعی در فرم ورودی و زیبایی خاص در معماری بنا داشته باشد.

 

پر کاربرد ترین درب های اتوماتیک شیشه ای درب های کشویی و تلسکوپی هستند.

 

در رابطه با محاسبه قیمت درب اتوماتیک شیشه ایی


- در ابتدا باید به این مسئله توجه کرد که کدام یک از انواع درب های اتوماتیک مناسب ورودی کارفرما است و بعد فاکتور های مهم آن
- اپراتور درب برقی
- شیشه سکوریت درب اتومات ؛نوع شیشه سکوریت، مساحت شیشه، ضخامت، رنگ
- فریم: جنس فریم ها،آلومینیومی ومویی که برای درزگیر و ضربه گیری است

 

دو نوع فرم آلومینیومی داریم
آنا دایر: آلومینیوم آبکاری شده با رنگ کوره ای که ارزانتر هم است.
استیل: همان آلومینیوم است که ورقه استیل به سطح آن چسبانده شده و گرانترین نوع فریم است.

سایر قطعات: ریل، تسمه و ... از کیفیت خوبی برخوردار باشد


درب اتوماتیک پارکینگی در قم

درب اتوماتیک پارکینگی: این گونه درب ها را به نام دربهای حفاظتی نیز میشناسند که مناسب تمامی اماکنی که برای کنترل تردد و خودرو ها و سایل نقلیه الزام است. که این درب ها توسط یک ریموت باز و بسته می‌شوند.

 

انواع درب های اتوماتیک پارکینگی

- کرکره برقی یا رول آپ
- درب اتومات پارکینگی بازویی
- درب اتومات پارکینگی ریلی
- درب اتومات پارکینگی زیر سقفی یا سکشنال
- درب اتوماتیکی تاشو

نحوه کاربرد انواع درب های اتوماتیک پارکینگی بطور خلاصه
کرکره برقی: مدل مدرن شده همان کرکره های معمولی ست که برای اماکن تجاری، فروشگاه ها و پارکینگ ها استفاده می‌شود

قیمت کرکره برقی نسبت به نوع و متریال استفاده در آن متغیر است که تفاوت در انواع کرکره برقی ؛نوع تیغه که در اندازه و ارتفاع مختلف است و متور آن است.


انواع تیغه ها:
- آلومینیوم
- گالوانیزه فوم دار
- پلی کربنات (شفاف و امنیتی)
- رول گیتور (کاملا امنیتی)
- گالوانیزه پانچ
- آلومینیوم پانچ
کرکره آلومینیومی که تیغه های آن از آلومینیوم ذوب شده ( آلیاژی یا ضایعاتی ) است و با رنگ کوره ای الکترواستاتیک رنگ می‌شود یکی از پر کاربردترین نوع کرکره برقی است به دلیل خاصیت آلومینیوم که سبک و در عین حال محکم و با دوام در شرایط آب وهوایی مختلف است؛ کرکره هایی که از جنس گالوانیزه هستند عموما جهت کنترل سر و صدا و جهت حفظ انرژی که بیشتر در پارکنیگ ها استفاده میشود.

کرکره با تیغه پلی کربنات که استحکام و مقاومت بالاتری دارد بخصوص در صرافی و طلا فروشی که نیاز به امنیت بیشتر دارد مورد استقبال قرار میگیرد و در برخی مدل های‌ آنها ضد حریق نیز است که طرفداران بسیاری دارد و جز گران قیمت ها است

رول گیتور که عموما از جنس آلومینیوم و استیل و فولاد است هم جزء گران قیمت ها است که مانند حفاظ بوده و داراری پوشش یکپارچه که از عبور هوا جلوگیری می‌کند نیست.

 

درب اتوماتیک پارکینگی بازویی: همان درب های لولایی که از قبل نصب شده اند و به راحتی با کمترین هزینه و تخریب با نصب یک اپراتور و چشمی آن تبدیل به درب های اتوماتیک شده و هیچگونه نیازی به تعویض در ندارد و می‌توان به صورت دو لنگه یا تک لنگه باشد و کاربرد آن برای مکان هایی هستند که نیاز به محدود کردن تردد دارند و فضای زیادی را اشغال می‌کنند

درب اتوماتیک پارکینیگ ریلی: بیشتر در اماکن صنعتی و کارخانه ها و گاراژ ها و برخی خانه ها که دارای یک چرخدنده بسیار قدرتمن بوده که در زمان گردش با یک صفحه آهنی یا استیل به نام دنده شانه ای درگیری شده و از این طریق درب باز و بسته می‌شود که این درب نیاز به عرض بیشتر دارد.
از عوامل مهم در تعیین قیمت، ابعاد درب ریلی است که به طور مثلا درب ریلی حیاط که از سایز کوچکتری معمولا برخوردار است به همین دلیل قیمت پایین تری نسبت به درب کارخانه ها که ابعاد بزرگتری دارند و نیازمند موتوری با قدرت و توان بالا تری هستند.

 

درب اتوماتیک پارکینگی سقفی یا سکشنال: این درب ها بیشتر برای پارکینگ های پر تردد هستند. استحلاک در های زیر سقفی بسیار پایین هستند زیرا این درب ها مجهز به چرخ های ضد سایش و ریل های نگهدارنده است و از آنجایی که فضایی لازم برای نصب درب های اتوماتیک زیر سقفی بین 20 تا 30 سانتی متر از ارتفاع است مناسب محیط هایی که نیاز به فضا و ارتفاع زیادی ندارند؛ با توجه به مکانیزم خاص و بهره مندی از استاندارد های روز اروپا در حال حاضر در کشور از این مدل درب های اتوماتیک جهت نصب برای پارکینگ ساختمان های مدرن و هوشمند استقبال بسیار خوبی شده است .

درب های اتوماتیک پارکینگی تاشو: مانند درب اتوماتیک فولدینگ شیشه ای مناسب فضا های با عرض کم است که با مکانیزم بازشویی که دارد بیشترین فضا جهت عبور و مرور را فراهم می‌کند، عرض ورودی نقش مهمی را در انتخاب نوع درب برقی تاشو دارد.

مزایا درب اتوماتیک شیشه ای و پارکینگی


دنیای مدرن هر روز نیاز و خواسته های متفاوتی در زمینه های رفاهی، بهداشتی، اجتماعی، آموزشی و ... را نسبت به گذشته بروز می‌دهد که به جهت رفع این نیاز ها همه روزه محصولات جدیدی با فناوری های بروزتر و امکانات بیشتر ارائه می‌گردد که در این بین درب های اتوماتیک با توجه به علل زیر مورد توجه خیلی زیادی قرار گرفته است.

  1. نیاز روز افزون به کنترل ورود و خروج مراجعین به اماکن مختلف
  2. کنترل هدر نرفتن انرژی گرمایشی و سرمایشی به واسطه استفاده از درب اتوماتیک
  3. مانع شدن در انتقال بیماری به واسطه عدم تماس دست و بدن به درب
  4. سهولت در رفت و آمد برای افراد سالمند و معلول
  5. اصطحلاک پایین
  6. مانعی برای نفوذ گرد و غبار و خاک و حشرات
  7. سهولت استفاده و نگهدار
  8. استفاده از انواع فریم ها و شیشه های تک جداره و چند جداره جهت کاهش نفوذ گرما و برودت هوا
  9. استفاده از انواع درب اتوماتیک جهت بهره گیری در معماری های خاص و مهدن
  10. مباحث زیبا شناختی و استفاده از خطوط در دربهای زاویه دارد با استفاده از درب های منحنی برای فضای گرد
  11. سازگار با هر نوع دکوراسیون
  12. در بسیاری از اماکن باعث تکریم ارباب رجوع و حس خوشایند در‌ آنها به وجود می‌آورد
  13. افزایش سطح بهداشت عمومی در زمان شیوع بیماری های واگیر دار و جدا سازی فضا های آلوده از تمیز
menusearch
qomglass.ir