پارتیشن شیشه ای

telegramwhatsupinstagram

پارتیشن شیشه ای

۲۷ تیر ۱۴۰۲
(1)
(0)
پارتیشن شیشه ای
پارتیشن شیشه ای
پارتیشن شیشه ای
پارتیشن شیشه ای
پارتیشن شیشه ای
تصاویر
بیشتر

خرید پارتیشن شیشه ای

امروزه یکی از مهمترین نکاتی که در ادارات و شرکت ها و دفاتر به آن توجه می‌شود، که با افزایش رقابت جهانی و پیروزی برای جذب مشتریان جدید به طور افزاینده ای سخت شده است، طراحی دکوراسیون داخلی برای تحت تاثیر قرار دادن مشتریان است که پارتیشن شیشه ای یکی از همان جاذبه ها است؛ که ظاهری کاملا مدرن و منحصر به فرد خود را دارد و میتوان روی آن اسم و الگوی شرکت و طرح های مختلف را اجرا کرد و شما میتوانید برای خرید پارتیشن شیشه ای با ما همراه باشید.

 

قیمت پارتیشن شیشه ایی

همان دیوایدر شیشه ای یا تقسیم کننده فضا محسوب میشود که با این وسیله میتوانید از فضا بیشتر و بهتر استفاده کنید و یک بخش را به چند قسمت تقسیم کرده تا عملکرد گوناگونی داشته باشد و یا به تمایز مکانهای داخلی اتام کمک میکند که یک راهکار عالی و پرطرفدار است.
به عنوان مثال محیط کاری که فضای آن بدون اتام است میتوان با پارتیشن شیشه ای اتاق های درون فضا ایجاد کرد و محدودیت فضا برای پارتیشن شیشه ای وجود ندارد و در هر مکان متناسب با کاربری و خواسته های شما قابل اجرا است. برای اطلاع از قیمت با ما در ارتباط باشید.

 

گروه صنعتی دژ، با تجربه‌ی طولانی در زمینه‌ی طراحی، نصب و اجرای پارتیشن شیشه ای ، در شهر قم فعالیت می‌کند. این شرکت با داشتن تیمی متخصص و تجهیزات پیشرفته، به مشتریان خود خدماتی از جمله طراحی، نصب و اجرای انواع درب اتوماتیک شیشه ای در قم ، نصب و اجرای شیشه سکوریت در قم و شیشه سکوریت دوجداره در قم و شهرهای اطراف را ارائه می‌دهد. با استفاده از تجربه و دانش فنی خود، گروه صنعتی دژ در برخی از بزرگترین پروژه‌های صنعتی در شهر قم مشارکت داشته است. جهت کسب اطلاعات بیشتر و درخواست خدمات، می‌توانید با تیم فنی گروه صنعتی دژ تماس حاصل فرمایید.

 

 

نصب پارتیشن شیشه ای در قم

- دفتر کار، مراکز اداری، آموزشگاه ها، مطب
تقسیم محیط های کاری، گروه ها، تیم های یک سازمان، جدا سازی محل جلسات و آموزش و بوفه
- دکوراسیون داخلی منزل
در سرویس بهداشتی جدا سازی قرار گیری محل دوش حمام، جدا سازی آشپزخانه از پذیرایی، محل بازی کودک، بالکنآلاچیق در تراس و روف گاردن...
- مراکز تجاری، نمایشگاه ها و رستوران ها
ایجاد غرفه های زیبا و متنوع در فضای بزرگ و یکپارچه از پارتیشن شیشه ای
- ترمینال ها و پمپ گاز ها

 

مزایای پارتیشن شیشه ای
1- بالا بردن شعاع دید
2- انتقال نور طبیعی به فضای داخلی
3- افزایش بهره وری از نیروی کاری
4- افزایش بهره وری بیشتر از فضا
5- بالا بردن ارزش مالی ساختمان
6- صرفه جویی در مصرف انرژی
7- عایق صوتی مناسب
8- هزینه کمتر در مقایسه با سایر سازه ها
9- قابلیت حمل و جابجایی
10- ایجاد حریم خصوصی
11- نگهداری آسان
12- دوام و ماندگاری بالا
13- زیبایی منحصر به فرد و ظاهر مدرن
14- تنوع بالا در طرح شیشه به کار رفته
15- تاثیر مثبت بر مشتریان
16- سرعت بالای اجرا
17- تقسیم فضا های بزرگ

 

افزایش بهره وری
یکی از مهم ترین دلایل برای استفاده از پارتیشن شیشه ای در محیط اداری بالا بردن کیفیت عملکرد فردی افراد در مجموعه است که با ایجاد تعامل بهتر پرسنل در محیط است و کنترل داشتن بر میزان عملکرد پرنسل که سبب میشود از کار های غیر مرتبط اجتناب شود و افراد فعالیت اداری بیشتری داشته باشند در نتیجه کارکنان مجموعه با اتلاف زمان کمتر حس مسئولیت پذیری بیشتری دارند که این همان بالا رفتن کیفیت بهره وری آن مجموعه می‌شود.

 

ایجاد حریم خصوصی
شاید تصور بسیاری از افراد درباره پارتیشن شیشه ای این باشد که نتوان با استفاده از آن حریم خصوصی مناسبی داشته باشند اما کاملا غلط است و در واقع یک انتخاب بی نظیر است که برای حریم خصوصی میتوان از شیشه های طرح دار مانند مات، سند بلاست و شیشه های هوشمند و حتی پرده برقی و ... استفاده کرد و میزان دید را کاهش داد و هم یکنواختی محیط را از بین می‌برد.

 

انتقال نور
همواره استفاده از انتقال نور خورشید در محیط داخلی که تاثیر مستقیم بر روی سلامت روح و عدم خستگی سریع پرسنل با انرژی بخشیدن به محیط را دارد بسیار حائز اهمیت است، بنابراین نور مناسب در محیط کاری الزامی است.

برای انتخاب پارتیشن شیشه ای باید حتما به نوع کاربری محیط دقت کنید. برای مثال پارتیشن استفاده در محیط اداری با محیط مسکونی متفاوت است بنابراین محیط اجرای پارتیشن از اهمیت ویژه ای برخوردار است و همچنین در پارتیشن شیشه ای انواع فریم دار و فریم لس را داریم با انواع باز شو ها همچون درب های لولایی و ریلی دستی و درب های اتوماتیک استفاده میشود.

 

انواع پارتیشن شیشه ایی
- پارتیشن شیشه ای تک جداره
- پارتیشن شیشه ای دو جداره
- پارتیشن شیشه ای فریم دار
- پارتیشن شیشه ای فریم لس
- پارتیشن شیشه ای مدولار
- پارتیشن شیشه ای اکوستیک
- پارتیشن شیشه ای هوشمند یا اسمارت

 

پارتیشن شیشه ای تک جداره

پارتیشن شیشه ای تک جداره جز رایج ترین پارتیشن های موجود در طراحی دکوراسیون داخلی هستند که از یک جداره شیشه بسیار مقاوم از جنس سکوریت یا لمینت با ضخامت حدودی 12-8 میلیمتر تولید شده و به همین دلیل مقرون بصرفه تر از پارتیشن های دوجداره هستند و قابلیت نصب راحت در سریع ترین زمان ممکن است.
هدف از استفاده کردن از پارتیشن شیشه ای تک جداره در طراحی داخلی بهینه سازی و تقسیم بندی در فضای داخلی خانه و اداره جات و بویژه بسیار مناسب فضا های کوچک است که از شعاع دید بالای برخوردار است و نیز گزینه مناسبی برای کاهش هزینه های انرژی، اما از عایق بودن در برابر صوت نسبت به پارتیشن دو جداره ضعیف تر است.

 

پارتیشن شیشه ای دو جداره

پارتیشن شیشه ای دو جداره دیوارهای از جنس شیشه سکوریت است که معمولا از دو لایه شیشه 6 میلیمتر استفاده میشود که بین آنها گاز آرگون پر شده است بنابراین این نوع پارتیشن از عایق صوتی و حرارتی مناسب تری نسبت به پارتیشن شیشه ای تک جداره برخوردار است و مصرف انرژی را بسیار کاهش میدهد به همین دلیل از پارتیشن شیشه ای دو جداره در فضاهای شلوغ و پر سر و صدا مانند اتاق مسولین فروش و یا اتاق مدیران و اتاق کنفرانس که به امنیت و سکوت بیشتری نیاز دارد استفاده میشود و ابعاد پروفیل های پارتیشن شیشه دو جداره نسبت به تک جداره بیشتر است به همین دلیل از استحکام و مقاومت بالاتری برخوردار هستند اما برای فضا های کوچک مناسب نیستند.

 

پارتیشن شیشه فریم دار

امروزه استفاده از پارتیشن شیشه ای فریم دار در دفاتر و ادارات و خانه ها بسیار مرسوم شده است که باعث بروزرسانی محیط و جذابیت فضا می‌شود، پارتیشن فریم دار بدلیل تنوع در قاب بندی میتوان در طرح های مختلف آن را اجرا کرد و این پارتیشن باعث فوق العاده جذاب شدن محیط بخصوص با ست کردن فریم های آن با دکوراسیون داخلی می‌شود و به افراد حس مدرنیته و خاص بودن را القا میکند، پارتیشن فریم دار در مقایسه با سایر پارتیشن های شیشه ای دارای استحکام بیشتری هستند که بدلیل قرار گیری دورتا دور شیشه ها بین یک فریم ضخیم است و این فریم کمک میکند که در صورت ضربه دیدن شیشه ها در حین رفت وآمد کمترین آسیب متوجه شان شود و این استحکام بالا کاملا مناسب محیط های شلوغ و پر تردد است و نیز مناسب محیط های که فضای کافی جهت نصب دارند زیرا در محیط کوچک باعث شلوغی میشود و یکی دیگر از مزیت های مهم پارتیشن شیشه ای فریم دار صرفه جویی در مصرف انرژی است که با استفاده شیشه دوجداره چندین برابر خواهد شد.


پارتیشن شیشه فریم لس

پارتیشن شیشه ای فریم لس یکی از پرترفدارترین نوع پارتیشن ها است که از مهمترین ویژگی های آن ایجاد یک محیط زیبا، شیک و مدرن و منحصر بفرد در عین سادگی است که زاویه دید بیشتری هم به کاربران بوجود می‌آورد، پارتیشن شیشه ای فریم لس بدلیل نداشتن پروفیل در بین شیشه ها فضا را دلبازترکرده و استفاده از آن می‌تواند نور طبیعی بیشتری به فضاهای مرکزی ساختمان برساند و اغلب برای فضاهای کوچک مورد استفاده قرار می‌گیرد بدلیل اینکه فضای کمتری را اشغال کرده و از این رو به بزرگتر نشان دادن فضا کمک میکند، در پارتیشن های فریم لس میتوان از شیشه دوجداره نیز استفاده کرد که در بالا بردن مقاومت پارتیشن فریم لس تاثیر گذارتر است.

پارتیشن شیشه ای فریم لس در واقع فریم هم دارد اما ضخامت آن بسیار نازک است و اطراف کار را گرفته است و از این نظر هم مقرون بصرفه تر ازنوع فریم دار هستند و دیگر ویژگی این پارتیشن فریم لس نصب آن با کمترین سوراخ بر روی کف و دیوار است و نصب راحتی دارد، پارتیشن شیشه ای باید از مقاومت بالایی در برابر ضربه، فشار و تغییرات دمایی برخوردار باشد از این رو از شیشه سکوریت یا لمینت که به درخواست کارفرما باشد استفاده می‌شود و می‌توان از انواع شیشه های رنگی، مات، سندبلاست شده یا طرح و لوگوی خود را بر روی آن حک کرده استفاده کنید.

 

پارتیشن شیشه ای مدولار

تغییر دکوراسیون محیط های اداری معمولا جز فاکتورهای است که بر جذب مشتری و روحیه کارکنان آن تاثیر بسزایی دارد به همین خاطر اگر می‌خواهید درگیر تخریب ساختمان و ساخت و ساز نشوید بهترین گزینه پارتیشن شیشه ای مدولار است که از بهترین و شیک ترین پارتیشن های موجود در بازار است و امروزه در صنعت معماری جایگاه ویژه ای را بدست آورده است و برای اداراه جات فوقق العاده است، پارتیشن شیشه ای مدولار توانسته به دلیل داشتن وزن سبک و قابلیت جابجایی آسان و حفره های بسیار ریز بر روی شیشه های مدولار که باعث شده تا هوا را به خوبی تهویه کند و علاوه بر این در برابر صدا عایق هستند و از هدر رفت انرژی جلوگیری می‌کنند و نیز بر زیبایی محیط هم تاثیر میگذارد محبوبیت زیادی را بدست بیاورد.


پارتیشن شیشه ای اکوستیک

از اسم این پارتیشن شیشه ای میتوان متوجه شد در اجرای آن از عایق های استفاده میشود، از جمله پارتیشن های شیشه ای اکوستیک میتوان به پارتیشن شیشه ای upvc اشاره کرد، بنابراین از بارزترین ویژگی این محصول عایق بودن در برابر صدا است که علاوه بر خاصیت عایق صدا بودن در برابر حرارت و برودت نیز عایق هستند و میتوان گفت استفاده از این محصول به مقدار قابل توجهی صرفه جویی در مصرف انرژی خواهد شد، پارتیشن شیشه ای اکوستیک یکی از پر کاربردترین دیوارهای جدا کننده در محیط اداری و ... است، که کارفرما با استفاده از آن می‌تواند محیط آرام و بدون سرو صدا برای کارمندان مهیا سازد که بصورت مستقیم بر روی بازدهی افراد تاثیر گذار است


پارتیشن شیشه ای هوشمند یا اسمارت

با وارد شدن پارتیشن شیشه ای هوشمند یا اسمارت در بازار باعث تحولی عظیم در این صنعت شده و این پارتیشن شیشه ای هوشمند همان معجزه ای است که به عنوان یک سیستم کاملا مجهز وپیشرفته در جدا سازی فضا که در عین حال کمبود فضا را جبران کرده هم حریم خصوصی با فضایی زیبا و جذاب ایجاد کرده است؛ این سیستم کاملا هوشمند با کاربری فراوان که قابلیت اتصال به انواع برند های هوشمند ساختمان را دارد و توسط یک ریموت میتوان شیشه هوشمند را مات و شفاف کرد دنیای دکوراسیون را هم دگرگون کرده است و بدین ترتیب این پارتیشن شیشه ای هوشمند که بویژه از مدرن ترین انواع پارتیشن های اداری محسوب میشود امروزه در سراسر دنیا بسیار مورد استفاده قرار گرفته و در ایران نیز مورد استقبال فراوان قرار گرفته و طرفدارن زیادی دارد که علاقمند به اجرای پارتیشن شیشه ای در ساختمان های خود هستند.

در زندگی مدرن امروزی نقش شیشه های هوشمند بسیار زیاد بوده و معماران از شیشه های اسمارت گلس به عنوان دیوار برای جداسازی با کاربری های متفاوت استفاده می‌کنند.
این نوع پارتیشن شیشه ایی برای بوجود آوردن فضای خصوصی بیشترین کاربرد را دارد که به عنوان مثال ؛
شما میتوانید اتاق خواب یا کار درگوشه ای از پزیرایی ایجاد کنید که هر زمان که نیاز بود آن را محو کنید و یا در محیط های اداری همچون اتاق مدیریت کاربرد بسیار مناسبی دارد که در هنگام برگذاری جلسه میتوان آن را مات کرد و بعد از جلسات بصورت شفاف دراورد تا بتواند عملکرد و عبور مرور کارکنان را کنترل کند.
در گذشته در فضاهای که پارتیشن استفاده می‌شد برای حفظ حریم خصوصی از پارتیشن های که بین لایه های دو جداره شیشه سکوریت آن کرکره بود استفاده میکردند که با باز و بسته کردن کرکره ها فضای خصوصی بوجود می‌آوردند، اما در این پارتیشن هوشمند خبری از کرکره نیست و بین دو لایه شیشه سکوریت لمینت از کریستال مایع استفاده میشود تا با عبور جریان برق از میان دو شیشه سکوریت لمینت بتواند شیشه را مات و یا شفاف کند، بنابراین میتوان گفت مهمترین ویژگی انحصاری این شیشه قابلیت هوشمند بودن آن است که فضای بسیار امروزی و زیبا تردردکراسیون اداره جات به دلیل ظاهر شیک و مدرن خود ایجاد کرده است
و این پارتیشن شیشه ای هوشمند را می‌توان بصورت فریم دار یا فریم لس و تک جداره یا دوجداره بسته به سفارش کارفرما اجرا کرد


شیشه هوشمند

شیشه های هوشمند نوعی شیشه پویا هستند که بسته به شرایط محیطی میتوانند شفاف و مات شوند به عبارتی در این روش بر خلاف شیشه های مات سند بلاست شیشه ها بصورت اتوماتیک شفاف و مات میشوند و در فناوری تولید این محصول کنترل اشکال مختلف نور از جمله مرئی، UV و IR را فراهم کرده است.

 

انواع شیشه های هوشمند و نحوه عملکرد آنها
- شیشه هوشمند لمینت

در ساخت شیشه های هوشمند لمینت مقداری کریستال مایع در بین دو لایه شیشه سکوریت لمینت وکیوم می‌کنند و زمانی که برق وصل باشد میکروفیلم های موجود در کریستال مایع به صورت منظم و در یک جهت حرکت میکنند در اینصورت نور به صورت مستقیم از شیشه عبور خواهد کرد و شیشه شفاف دیده میشود، حال اگر برق وصل نباشد کریستال مایع بصورت نامنظم حرکت کرده و شیشه مات دیده می‌شود و این نوع شیشه های هوشمند لمینت از دوام و مانگاری بالای برخوردار هستند.

- شیشه هوشمند چسبی

در این مدل میکروفیلم ها به صورت ورقه ای بر روی سطح شیشه تک جداره چسبانده می‌شوند و سرعت اجرای این پارتیشن شیشه هوشمند بالاتر از روش لمینت است و همچنین هزینه اجرای شیشه هوشمند چسبی نسبت به لمینت کمتر است ،اما این شیشه هوشمند چسبی از دوام کمتری نسبت به شیشه هوشمند لمینت برخوردار است، چرا که میکروفیلم ها در ارتباط مستقیم با محیط و گردو غبار هستند و معمولا برای پارتیشن های شیشه ای از قبل اجرا شده استفاده می‌شوند


کاربرد شیشه هوشمند

کاربرد شیشه های هوشمند بسیار متعدد و متنوع است که ما در اینجا به چند موارد مهم آن اشاره می‌کنیم
- ساخت پارتیشن یا سازه های جدا کننده فضا
- تولید پنجره های مخصوص با قابلیت حریم خصوصی برای ساخمان های مسکونی و اداری
- طراحی سازه های کنترل کننده نور خورشیدی یا پنل های امنیتی
- اجرای سقف گلخانه
- استفده در نورگیر ساختمان
- ساخت ویترین
- تولید تابلو های تبلیغاتی
- بطور کلی هرجایی که برای ساخت آن از شیشه استفاده شود

 

مزایای شیشه هوشمند یا پارتیشن هوشمند

- مهمترین ویژگی این پارتیشن های هوشمند در آن واحد با زدن یک دکمه مات و شفاف کردن آن است، زمانی که قصد دارید بطور کامل محیط بیرون راببینید میتوانید شیشه ها را شفاف کنید و اگر بخواهید کار خود را با تمرکز بیشتری انجام داده شیشه هارا مات میکنید
- برای اجرای هوشمند سازی پارتیشن نیازی به برق شهری نیست و با باطری هم قابل اجرا است
- طول عمر و دوام بالا که 80 هزار ساعت عملکرد در حالت روشن را دارد
- قابلیت اتصال به انواع برند های هوشمند خانه
- تنظیم میزان نور عبوری
- شفافیت بالا و امکان تبادل نور بین بخش های مختلف ساختمان
- بالا بردن ارزش مالی ساختمان با انجام فناوری نوین در صنعت ساختمانی
- قابلیت سفارش در ابعاد مختلف و دلخواه کارفرما
- دفع کردن اشعات مضر خورشید، فرا بنفش تا 99 درصد، اشعه UV و IR بیش از 60 درصد است
- مصرف بسیار پایین انرژی ( 5 وات بر متر مربع )
- بهترین عایق بندی صدا بشمار میرود برای فضای جدا شده در صورتی که به خوبی فضای مورد نظر پوشش داده شود
- بکار بردن به عنوان ودیو پرژکتور بخصوص در اتاق کنفرانس اداره ها به علت قابلیت نگه داریی تصویر بر روی خود که تصویر را با کیفیت HD می‌توان نمایش داد
- مقاوت بسیار بالا در برابر ضربه وفشار و نیز رطوبت و حرارت چرا که این شیشه های هوشمند بر اساس تکنولژی روز دنیا ساخته شده اند
- تنوع رنگ و مدل آنها که باعث جذابیت بیشتر این مدل شده است و میتوان متناسب با دکوراسیون همچنین مبلمان اتخاب کرد
- نگه داری و نظافت آسان بخصوص نسبت به پارتیشن کرکره ایی
- قابلیت تعویض
- بهینه سازی در ساختمان با افزایش فضای مفید
- تنوع در کاربری و اجرا (مسکونی، اداری، تجاری، آموشی، بهداشتی و ...)
- ایجاد یک حریم خصوصی آنی و در عین حال شگفت انگیز با مات کردن شیشه ها به صورت کاملا اتوماتیک
- تولید برچسب های هوشمند در عرض 180 سانتی و طول بینهایت که مد نظر کارفرما باشد


برخی عوامل تاثیر گذار در قیمت پارتیشن شیشه هوشمند 
- قیمت پارتیشن شیشه ای هوشمند نسبت به پارتیشن های معمولی به نسبت بالاتر است که دلیل اصلی این موضوع استفاده از تکنولوژی های پیشرفته در تولید شیشه اسمارت گلس است
- روش اجرای پارتیشن شیشه ای هوشمند ( لمینت یا چسبی )
- متراژ فضای پروژه
- ابعاد شیشه هوشمند
- شیشه رنگی یا معمولی و ...
- تک جداره یا دو جداره بودن شیشه هوشمند
- نوع پروفیل استفاده شده در اتصالات نگهدارنده پارتیشن هوشمند و ...

 

menusearch
qomglass.ir