گیشه شیشه ای

telegramwhatsupinstagram

گیشه شیشه ای

۲۸ تیر ۱۴۰۲
(0)
(0)
گیشه شیشه ای
گیشه شیشه ای
گیشه شیشه ای
گیشه شیشه ای
تصاویر
بیشتر

گیشه شیشه ای

شیشه این ماده صیقلی و براق که ظاهر بسیار مدرن و شکیلی را به محیط اطرافمان میبخشد یکی دیگر از مصارف پر کاربرد آن کانتر شیشه ای یا همان گیشه شیشه ای است.                                                                                 
کانتر شیشه ای یا همان گیشه شیشه ایی یک راه حل عالی برای حفظ حریم مراجعه کنندگان و متصدیان در هر شغلی است و به واسیله یراق الات مخصوص به میز متصدی نصب میشود زیرا علاوه بر حفظ ایمنی بالا برای هر دو طرفین و عدم شیوع ویروس بخصوص ویروس کرونا میتواند ارتباط بصری لازم را بوجود آورد چرا که کانتر های شیشه ای یکی از عوامل زیبا سازی در دکوراسیون اداری نیز محصوب میشوند و نکته قابل توجه کانتر شیشه ای، نیازی نیست شیشه ها در یک چهار چوب قابی قرار بگیرند زیرا اطراف شیشه با دستگاه مخصوصی صیقل داده شده وهم با دستگاه واترجت برش های دقیقی که بنا به سلیقه کارفرما است و عموما به اشکال ( نیم دایره، دایره، مربع، مستطیل ) ایجاد میشود تا محلی برای ردوبدل اسناد و ... وجود داشته باشد و چند حفره در بالای آن برای عبور صدا تعبیه میگردد.

 

 

گروه صنعتی دژ، با تجربه‌ی طولانی در زمینه‌ی طراحی، نصب و اجرای گیشه شیشه ای، در شهر قم فعالیت می‌کند. این شرکت با داشتن تیمی متخصص و تجهیزات پیشرفته، به مشتریان خود خدماتی از جمله طراحی، نصب و اجرای انواع درب اتوماتیک شیشه ای در قم ، نصب و اجرای شیشه سکوریت در قم و شیشه سکوریت دوجداره در قم و شهرهای اطراف را ارائه می‌دهد. با استفاده از تجربه و دانش فنی خود، گروه صنعتی دژ در برخی از بزرگترین پروژه‌های صنعتی در شهر قم مشارکت داشته است. جهت کسب اطلاعات بیشتر و درخواست خدمات، می‌توانید با تیم فنی گروه صنعتی دژ تماس حاصل فرمایید.

 

 

 

کاربرد کانتر شیشه ای


استفاده از کانتر شیشه ای کاربرد زیادی پیدا کرده است و میتوان در محل های مختلف و کاربری متفاوت استفاده کرد              

  • کانتر در فضاهای مسکونی
  • تفکیک فضای آشپزخانه از پزیرایی
  • محل مناسب برای استراحت کوتاه
  • میز آشپزخانه که محل مناسب برای سرو غذا و نشستن موقت است از کانتر استفاده میشود
  • دکوراتیو کردن منزل

کانتر در فضاهای اداری و تجاری برای تفکیک حریم کارمند و مشتریان است که در این بخش کانتر محل قرار گرفتن صندوق ها، دستگاه پوز، سطح مناسب برای پر کردن فرم ها و محل ایستادن مراجعین برای دریافت خدمات است بطور مثال:

  • گیشه شیشه ای در بانک ها
  • خدمات پلیس +10
  • پیشخوان دولت
  • پذیرش و اطلاعات بیمارستان ها و درمانگاه ها
  • داروخانه ها
  • صرافی ها و طلا فروشی ها
  • ادارات و شرکت ها
  • بلیط فروشی در سینماها
  • آرایشگاه ها،کانتر شیشه ای برای منشی و ناخونکارها
  • گیشه شیشه ای نگهبان در مجتمع های تجاری و مسکونی و ...

 

انواع کانتر شیشه ایی

  • کانتر شیشه ای صاف
  • کانتر شیشه ای مکعبی
  • کانتر شیشه ای کرو و یا دایره ایی

                                                                                       
کانتر شیشه صاف

کانتر شیشه صاف، عمومی ترین و ساده ترین و پرکاربرد ترین کانتر شیشه ای همان کانتر صاف و یا میز مانند است که بر روی بادجه های بانکی، داروخانه ها و مراکز دولتی و بیمارستان ها کاربرد زیادی دارد که مراجعان را از کارکنان جدا میکند و با جلوگیری از ارتباط نزدیک افراد درعدم شیوع بیماری کرونا بسیار مفید بوده است.

 

کانتر شیشه ای مکعب

کانتر شیشه ای مکعب: این نوع کانتر شیشه ای که بنام کانتر دکه ای یا دبیرخانه ای هم میشناسند بصورت باکس اجرا میشوند و ویژگی اصلی این کانتر شیشه ای محیط داخل خود را بصورت کامل پوشش میدهند در واقع این کانتر شیشه ای ارتباط محیط داخل با بیرون را بطور کامل قطع میکنند و فقط یک یا دوپنجره برای ارتباط با مراجعین باز میشود که عموما در ادارات شلوغ، مدارس، بلیط فروشی ها که ورود افراد در آن بخش ممنوع است. و یا در محل کار به عنوان میز نهار خوری تا کارکنان بتوانند غذای خود را پشت میز میل کنند استفاده میشود که با ایجاد شبکه نوری در زیر ساختار شیشه ایی فوق العاده شیک بنظر خواهد رسید.

 

کانتر شیشه ای کرو

کانتر شیشه ای کرو: گیشه های شیشه ایی اصولا بسیار شکیل میباشند و جدا از امنیت خیلی از موارد در دکراسیون گنجانده میشوند که گیشه های شیشه ای نوع کرو یا هلالی روی میزها جذابیت بصری بسیار بالایی برای افراد ایجاد مینماید به همین دلیل این کانترشیشه ایی مناسب فضاهای لوکس است مانند مکان های تجاری، جواهر فروشی ها، ساعت فروشی ها و ویلا ها و خانه های لوکس و مدرن است.


مزایا کانتر شیشه ای

- یک فضای مناسب برای آزادی عمل و تمرکز حواس متصدی برای انجام وظایف فراهم میسازد
- ایجاد حد فاصل مشترک بین متصدی و مراجعه کنندگان
- ایجاد ارتباط چشمی و کلامی بهتر و راحت تر نسبت به متریال های دیگر میشود
- از ورود نور طبیعی و مناسب به داخل کانتر یل گیشه جلوگیری نمیکند
- مانعی برای نفوذ گردو غبار
- جلوگیری از شیوع ویروس و میکروب بویژه ویروس کرونا درنتیجه سلامت عمومی جامعه افزایش میابد
-عدم دسترسی مدارک و لوازم روی میز نزد ارباب رجوع
- مقاومت بالا و ایمن بودن در برابر ضربات
- تحمل شوک های دمای بالا وپایین
- مقاوم در برابر سارقین
- تنوع در مدل و رنگ شیشه کانتر
- سهولت در نظافت و نگهداری
- امکان نصب سریع
-امکان جمع آوری سریع
- قابلیت ایجاد پارتیشن و فضا بندی محیط
- قابلیت حک و نقوش متنوع سند بلاست و مات کردن شیشه کانتر
- از نظر بصری ایجاد یک دکوراسیون خاص و مدرن
- این کانترهای شیشه ای به گونه ای طراحی شده اند که یک دریچه با اندازه کاربردی برای مبادله مدارک بین کارمند و مشتری وجود داشته باشد
- باعث بهروری و توسعه درروند کاری میشود


در کانتر شیشه ای از چه شیشه ای با چه ضخامتی استفاده میشود و ارتفاع استاندارد آن چقدر است؟
بسته به نوع کاربری آن از شیشه سکوریت نشکن یا لمینت و یا ضد گلوله، که به طور معمول از شیشه سکوریت با ضخامت 10 میلیمتر استفاده میشود و همچنین شیشه ها دارای استاندارد ارتفاعی متفاوتی میباشند که بطور مثال:
در طراحی شیشه کانتر داروخانه ها با توجه به اینکه افراد مراجعه کننده دارای بیماری واگیر باشند و اصول پیشگیری از انتقال بیماری را رعایت نکنند پیشنهاد ما در این زمینه ارتفاع دو متری شیشه ها روی کانتر است که از پرسنل هم از برخورد فیزیکی و هم هوای دم و بازدم ارباب رجوع محافظت شود.
 

در صرافی ها و طلا فروشی ها از چه کانتر شیشه ای میتوان استفاده کرد؟
مدل کانتر شیشه ای کاملا بسته به سلیقه کارفرما است ک البته برای مکانهای لوکس کانتر شیشه ای کروزیبای منحصر بفردی را ایجاد میکند بطور کلی در هر مکانی که کالای گرانبها و اشیاء قیمتی نگهداری شود بهتر است برای حفظ ایمنی و جلوگیری از سرقت از کانترشیشه ای ضدگلوله با ارتفاع شیشه ها تا سقف استفاده شود و همچنین برای مراکز نگهداری جواهرات، ساعت فروشی ها، نمایشگاها های عتیقه جات توصیه میشود.


در بخش دولتی، اداری و تجاری کدام مدل کانتر شیشه ای و با چه شیشه ای مناسب است؟
معمولا شیشه سکوریت با ضخامت 10 میلیمتر که البته در برخی مکانها بسته به درخواست کارفرما از لمینت استفاده میشود که مقاومت بسیار بالاتری نسبت به سکوریت دارد و در عموم ادارات مانند ادارات پیشخوان دولت، پلیس + 10، کارگذاری های بیمه، آژانس های هواپیمایی کانتر مکعبی را مناسب میدانند.

 

از عوامل موثر بر قیمت کانتر شیشه ایی
مدل و نوع و ضخامت شیشه بکار رفته با توجه به ابعاد ،نوع بست و یراق الات مصرفی و تعداد جاساز ها محاسبه میشود.

 

menusearch
qomglass.ir