آرشیو اخبار صفحه یک

telegramwhatsupinstagram
نرده شیشه ای در قم

نرده شیشه ای در قم

۳ دی ۱۴۰۲345

نرده شیشه ای که با نام هندریل شیشه ای و جانپناه هم گفته می‌شود حفاظی از جنس شیشه سکوریت و یا لمینت است که توسط پایه ها و چارچوب های آهن، استیل یا آلومینیوم در جای خود ثابت شده و از پرکاربردترین و مدرنترین موارد استفاده از شیشه به عنوان المان سازه ای است

کرکره برقی در قم

کرکره برقی در قم

۲ دی ۱۴۰۲370

کرکره برقی سیستم درب اتوماتیک عمودی است که از تیغه های افقی به هم متصل، موتور برقی، ریل و مجموعه قوطی و متعلقات آن تشکیل شده است، این مدل کرکره علاوه بر ظاهر زیبایی که دارد و بازو بسته کردن را آسوده کرده امنیت بسیار بالایی را نیز فراهم می‌کند.

کرتین وال در قم

کرتین وال در قم

۲ دی ۱۴۰۲347

نما به عنوان پوسته یک ساختمان شناخته میشود و نقش بسیار مهمی در زیبایی و عایق بودن آن دارد، و نمای کرتین وال یک نوع نما است که به (دیوار پرده) نیز معروف است و یکی از زیباترین نماهای مدرن جهت پوشش دهی نمای خارجی ساختمان است، در این نما از پروفیل های آلومینیومی (لامل) طراحی شده و از شیشه برای پر کردن فضای بین فریم های آلومینیومی استفاده میشود.

شیشه لمینت در قم

شیشه لمینت در قم

۲ دی ۱۴۰۲367

شیشه لمینت نوعی شیشه ایمنی است که از مقاومترین انواع شیشه است و از دو یا چند لایه شیشه سکوریت یا معمولی که توسط طلق پی وی بی (پلی وینیل بوتیرات) به هم متصل شده اند و تعداد لایه های آن بر اساس نوع کاربری شیشه لمینت تعیین میگردد ساخته میشود.

شیشه سکوریت در قم

شیشه سکوریت در قم

۳۰ آذر ۱۴۰۲438

شیشه سکوریت در ابتدا همان شیشه خام است که طی یک فرایند مکانیکی حرارتی، گرم و سرد شده و این شک دمایی باعث میشود مقاومت مکانیکی آن 5 برابر بیشتر شود و به سکوریت تبدیل شده که به عنوان شیشه ای ایمن و بسیار مقاوم در برابر ضربه و حرارت تعریف میشود

درب اتوماتیک چشمی در قم

درب اتوماتیک چشمی در قم

۳۰ آذر ۱۴۰۲343

درب اتوماتیک چشمی با تلفیق تکنولوژی‌های حسگری و مکانیکی، نه تنها به امنیت و راحتی مکان‌ها افزوده است بلکه نیاز به نیروی انسانی را نیز به حداقل می‌رساند.

در و پنجره یو پی وی سی در قم

در و پنجره یو پی وی سی در قم

۲۲ آذر ۱۴۰۲324

در و پنجره دوجداره از چند لایه شیشه با فریم یو پی وی سی که از شکل سخت شده پلی وینیل کلراید یا یو پی وی سی که مقاوت بالایی دارد ساخته شده و همچنین به دلیل خاصیت ارتجاعی امکان طراحی این درب و پنجره ها به شکل کرو نیز فراهم شده که علاوه بر رنگ سفید در انواع روکش لمینت، طرح چوب و رنگی نیز موجود است که گروه صنعتی دژ در قم هر آنچه سلیقه مشتریانش هست را فراهم میسازد.

حمام شیشه ای در قم

حمام شیشه ای در قم

۲۲ آذر ۱۴۰۲418

 با تفکیک محل دوش گرفتن از سایر نقاط حمام از خیس و کثیف شدن مابقی حمام و سرویس بهداشتی جلوگیری می‌کند بدین ترتیب دیگر نیازی به صرف زمان بیشتر برای تمیز کردن حمام نیست و علاوه بر آن حمام شیشه ای یک سازه بسیار زیبا و مدرن است که در انواع مختلفی وجود دارد.

پارتیشن شیشه ای در قم

پارتیشن شیشه ای در قم

۲۱ آذر ۱۴۰۲409

پارتیشن شیشه‌ای، انتخابی جذاب برای ایجاد فضاهای کاری مدرن است. این پارتیشن، در واقع همانند یک دیوار عمل می‌کند که اتاق‌ها را از یکدیگر جدا نموده و فضا را به بخش‌های مختلف تقسیم می‌کند. هر بخش این پارتیشن، کاربردهای متفاوتی را ممکن می‌سازد.

بالکن تاشو شیشه‌ای در قم

بالکن تاشو شیشه‌ای در قم

۱۹ آذر ۱۴۰۲415

شیشه بالکن میتواند در انواع مدل های مختلف اجرا شود، اما یکی از محبوب‌ترین آنها، شیشه بالکن تاشو است. این نوع بالکن با طراحی مدرن خود، به عنوان زیباترین و کارآمدترین پوشش برای بالکن و تراس‌های ساختمان‌های تجاری، مسکونی یا اداری در تمام فصل‌های سال شناخته می‌شود.

menusearch
qomglass.ir