بالکن شیشه ای ریلی تاشو

telegramwhatsupinstagram

بالکن شیشه ای ریلی تاشو

۲۵ خرداد ۱۴۰۲
(0)
(0)
بالکن شیشه ای ریلی تاشو
بالکن شیشه ای ریلی تاشو
بالکن شیشه ای ریلی تاشو
بالکن شیشه ای ریلی تاشو
بالکن شیشه ای ریلی تاشو
تصاویر
بیشتر

قیمت بالکن شیشه ای

بالکن هایی هستند که دور تا دور آن را با شیشه محصور ساخته اند در واقع این سازه های شیشه ای با هدف عایق سازی بالکن ها در برابر باد و باران ورود گرد و غبار و ... به محیط ساختمان ها وارد شده اند، که با این رویکرد محیطی آرام تر و زیباتر را فراهم نموده اند؛ امروزه شیشه بخش اعظمی در طراحی و ساخت ساختمان را به خود اختصاص داده و یک مصالح ساختمانی اصلی در نظر گرفته می‌شود و به عنوان یک عنصر طراحی عالی برای ارتقاء داخلی و خارجی محسوب میشود و شیشه بالکن یکی از محبوب ترین سازه های در دنیا است که چند سال اخیر در کشور ما به دلیل مزایای بیشمار آن کاربرد فراوانی در مراکز تجاری و اداری و مسکونی و تفریحی دارد.

تراس و بالکن نوع متفاوتی از فضای خانه هستند که در واقع بخش اساسی از جذابیت ساختمان هستند و برای اینکه بتوان از‌ آنها در تمام طول سال استفاده کرد باید از شیشه سکوریت برای تمام تراس استفاده شود، نحوه استفاده از شیشه های ساختمان و طراحی و اجرای مناسب آن می‌توان منزل و یا محل کار شما را خاص نماید و جلوه خاصی به محیط بخشد.

 

 

گروه صنعتی دژ، با تجربه‌ی طولانی در زمینه‌ی طراحی، نصب و اجرای بالکن شیشه ای ریلی تاشو، در شهر قم فعالیت می‌کند. این شرکت با داشتن تیمی متخصص و تجهیزات پیشرفته، به مشتریان خود خدماتی از جمله طراحی، نصب و اجرای انواع درب اتوماتیک شیشه ای در قم ، نصب و اجرای شیشه سکوریت در قم و شیشه سکوریت دوجداره در قم و شهرهای اطراف را ارائه می‌دهد. با استفاده از تجربه و دانش فنی خود، گروه صنعتی دژ در برخی از بزرگترین پروژه‌های صنعتی در شهر قم مشارکت داشته است. جهت کسب اطلاعات بیشتر و درخواست خدمات، می‌توانید با تیم فنی گروه صنعتی دژ تماس حاصل فرمایید.

 

مزایا بالکن شیشه ای

- عایق صدا و صرفه جویی در مصرف انرژی، حفظ دمای فضای داخل
- مقاومت بالا درمقابل باران و تغییرات دما و ریزگرد های موجود در هوا
- مقاومت در برابر باد هایی تا 300 کیلومتر بر ساعت
- محافظت از کودکان و حتی بزرگسالان
- برخورداری از نور آفتاب در تمام ساعات روز
- ایجاد یک فضای نشیمن خصوصی در تراس
- زیبا سازی و طراحی ساختمان به شیوه ای مدرن و جدید
- امکان پیاده سازی در شکل ها و طرح های مختلف
- جلوگیری از هوای آلوده و همچنین حشرات به داخل
- امنیت بالا به دلیل باز و بسته شدن فضای داخلی برای ساختمان
- استفاده به عنوان پارتیشن در واحد های تجاری و اداری
- نظافت و شستشوی ساده و آسان با توجه به شیشه ای و متحرک بودن آن
- امکان پرورش انواع گل و گیاه آپارتمان
- کاربری راحت و باز و بسته شدن سریع با توجه به نوع انتخاب نما
- استفاده در رستوران ها آلاچیق ها و تالار ها
- استفاده وسیع در فروشگاه ها و مراکز خرید
- استفاده در موزه ها مراکز فرهنگی و هنری
- پارتیشن بندی استخر ها و مجموعه های ورزشی
- استفاده جهت لاکچری و بروز کردن فضای سالن آرایشگاه ها
- دیزاین بندی مدرن در سالن های کنفرانس
- مراکز تجاری و نمایشگاه های اتومبیل
- دلباز کردن و بزرگ نشان دادن فضای بالکنی حتی در صورت کوچک بودن فضا
نصب بالکن شیشه ای نیازمند اجرای مراحل خاصی است زیرا نصب بالکن شیشه ای طبق شرایط استاندراد صورت نگیرد، به جای ایمنی بخشی می‌تواند خود عامل خطر زا و مخرب به حساب آید.

 

انواع شیشه بالکن

در واقع این تقسیم بندی های شیشه بالکنی بسته به نوع بازشو و چهارچوب آن است
- شیشه بالکن پنجره ای
- شیشه بالکن ریل و ریلی تاشو
- شیشه بالکن تاشو یا آکاردئونی
- شیشه بالکن گرد
- شیشه بالکن فرم لس

نحوه کاربر انواع شیشه بالکنی

شیشه بالکن پنجره ای

به پنجره بالکنی هم شناخته می‌شود که به راحتی به مانند پنجره باز و بسته می‌شوند. نکته قابل توجه این است که آن را با پنجره عادی مقایسه نکنید چون تمام مزیت های شیشه بالکن را دارد؛ در نگاه اول همان پنجره معمولی به نظر می‌رسد اما مزایای فراتر از پنجره به دارندگان خود اعطا می‌نمایند، وجود فریم های بسیار باریک تر شیشه ها به مراتب از دو جداره مقاومتر و در نهایت امکان اجرای طراحی های متفاوت، مربعی، مستطیلی و حتی دایره ای از مزایای بارز این نوع بالکن شیشه ای است.

 

بالکن شیشه ای ریلی قم

شیشه بالکنی ریلی به دلیل کاربری راحت و آسانی که دارد یکی از پرطرفدار ترین انواع شیشه بالکنی است و به دو صورت اجرا می‌شود. در مدل اول یک یا دو پنل متحرک برای بازشو که بر روی یک ریل است و بقیه پنل ها ثابت است وتعداد این پنل ها بستگی به اندازه بالکن شما دارد کاربرد این نوع شیشه بالکنی در تراس های با فضای محدود بهترین گزینه است چرا که اشغال فضای کم به شما اجازه می‌دهد تا فضای بالکن خود را هر طوری که دوست دارید طراحی کنید.
در مدل دوم یک پنل ثابت و سایر پنل ها متحرک است که پنل های متحرک روی یک ریل حرکت کرده و بازو بسته خواهند شد و علاوه بر آن میتواند بصورت L شکل در گوشه ای جمع شود به این صورت که در اخرین قسمت دریچه ای باز میشود و پنل ها بصورت لولایی از ریل خارج شده و در نهایت فضای بسیار کمی را اشغال می‌کند.
کسانی که دوست دارند برای استشمام هوای تازه در تمام فصول مختلف سال شیشه بالکن را باز و بسته کنند، شیشه بالکنی ریلی تاشوکه فضای محدودی در حین باز و بسته شدن اشغال می‌کند بهترین انتخاب است و بسیار مناسب تراس های بزرگ بخصوص رستوران ها است.
امروزه شیشه بالکنی وتراس ریلی تاشو به دلیل نمای جذابی که دارند طرفداران بسیاری پیدا کرده که سهم عظیمی از سفارشان مشتریان را به خود اختصاص می‌دهند.

 

قیمت شیشه تاشو بالکن

شیشه آکاردئونی یا تاشو یک طراحی زیبا و مدرن است که با آن می‌توان طرح های بسیار منحصر بفرد و ظریفی را خلق کرد و آن را به یک نقطه کانونی تبدیل کرد، شیشه آکاردئونی از چند پنل تشکیل شده که با لولاهایی به یکدیگر متصل می‌شوند تا بصورت هفت وهشتی باز و بسته شده و در یک جا جمع شوند و این باعث شده فضا وسیعتر دیده شود که بیشترین استفاده را نیز در تراس ها دارد.

 

شیشه بالکنی گرد:
یکی از جدیدترین و لوکس ترین انواع شیشه بالکنی است که بیشتر در طراحی پنت هاوس ها و برای ایجاد جذابیت بیشتر فضای تراس و نمای ساختمان از شیشه بالکنی گرد استفاده می‌شود، با این حال باید توجه داشته باشید که قیمت شیشه خم در کنار زیبایی از نوع مسطح آن بیشتر خواهد بود و در عین حال تحمل وزن و استحکام بیشتری را نیز نسبت به انواع مسطح دارد

 

شیشه بالکنی فریم لس:
در این نوع شیشه بالکنی از پروفیل های متصل کننده استفاده نمی‌شود، از این رو شما منظره بیرون را با دید وسیع به صورت کاملا شفاف و و بدون مانع مشاهده کرده این شیشه ها را می‌توان هم به سر خط و هم به دیوار متصل کرد که هیچ گونه آسیبی به دیوار و بنا وارد نمی‌کند.

 

طراحی شیشه بالکنی:
قبل از سفارش شیشه بالکنی نیاز به طراحی آن است، برای طراحی نیز باید محل مورد نظر کارشناسی شود، این کار شامل: بررسی ابعاد فضای موجود و نوع سازه ای که در نمای ساختمان استفاده می‌شود است؛ سپس کارشناس با در نظر گرفتن نیاز و سلیقه شما طراحی کرده و در صورت نیاز به اصلاح یا افزودن سازه تغییرات اعمال می‌شود و در صورت نهایی شدن طرح شیشه ها به کار خانه ارسال می‌شود.

نصب بالکن شیشه ای نیازمند اجرای مراحل خاصی است زیرا نصب بالکن شیشه ای اگر طبق شرایط استاندارد صورت نگیرد به جای ایمنی بخشی می‌تواند خود عامل خطر زا و مخرب به حساب آید.

 

اهمیت یراق آلات بالکن شیشه ای
- عدم انتخاب شیشه و یراق آلات مناسب، با کیفیت مقاومتی ضعیف، تراس امنیت و کارایی لازم را نخواهد داشت و ممکن است هم برای افراد داخل و هم بیرون خطراتی به همراه داشته باشد
- شیشه بالکنی برای نصب و قرار گیری در جای خود نیاز به اتصالات مختلفی دارد همچون فریم، لولا، دستگیره، قفل و ... که هر چه جنس یراق آلات با کیفیت تر باشد در آینده هزینه تعمیر و تعویض کمتری را برای مشتری به همراه دارد و بالکن شیشه ای عمر طولانی تری خواهد داشت.

 

عوامل موثر بر قیمت شیشه بالکنی
- مدل شیشه بالکنی بدون فریم، لولایی، ریلی و ...
- ضخامت شیشه
- رنگ شیشه و فریم
- سند بلاست شیشه
- ابعاد کلی شیشه
- نوع یراق آلات به کار رفته
- آهنگری و جوش کاری
- حمل و نقل
- نصب و اجرا

 

نحوه اندازه گیری بالکن شیشه ای


قبل از بازدید کارشناس موارد زیر را برای کارشناس شرکت ارسال کنید
- ابتدا با متر طول و عرض فضای تراس خود را به طور حدودی اندازه گیری کنید
- در صورتی که در تراس آبگرمکن یا پکیج یا وسیله دیگر بود به کارشناس اطلاع داده
- از محل تراس خود از داخل و بیرون عکس گرفته و ارسال کنید
- نوع باز و بسته شدن شیشه را انتخاب کنید (تاشو، ریلی، ثابت)
- اگر تمایل دارید طرحی روی شیشه بزنی طرح های را انتخاب کنید و تصویر آن را ارسال کنید

menusearch
qomglass.ir