پله شیشه ای

telegramwhatsupinstagram

پله شیشه ای

۲۷ تیر ۱۴۰۲
(0)
(0)
پله شیشه ای
پله شیشه ای
پله شیشه ای
پله شیشه ای
پله شیشه ای
پله شیشه ای
تصاویر
بیشتر

قیمت پله شیشه ای

با توجه به نیاز روز افزون شیشه در صنعت ساختمان و اهمیت بیشتر آن به خاطر شفافیت و ظرافت سازه های شیشه ای در طراحی و کانسبت های معماری، محصولات این حوضه رو به گسترش و پیشرفت روز افزون است و یکی دیگر از زیبا ترین و جدیدترین موارد استفاده از شیشه به عنوان المان سازه ای پله شیشه ای است که به آرامی جایگزین راه پله های چوبی و سنگی شده اند و ظرافت بیشتری به خانه یا دفتر کارتان میبخشد این خطوط شفاف و تمیز می‌توانند به یک نقطه کانونی در فضایتان بدل شود.

پله شیشه ای دوبلکس

پله شیشه ای دوبلکس از جذاب ترین و مدرن ترین سازه های ساختمانی است که از متریال شیشه چند لایه سکوریت یا لمینت به ضخامت مناسب و قابلیت بارگذاری مشخص است و با مقاومت بالا ساخته میشود که علاوه بر ایمنی و بارگذاری، اصطحلاک لازم جهت جلوگیری از سر خوردن تامین میکند. شیشه متریالی است با قابلیت شکل پذیری بسیار بالا که می‌تواند دارای کنتراست های رنگی متفاوت نیز باشد، به همین دلیل شفافیت، ظرافت و زیبایی پله های شیشه ای میتواند موجب تلفیق معماری و طراحی ساختمان شود.


گروه صنعتی دژ، با تجربه‌ی طولانی در زمینه‌ی طراحی، نصب و اجرای پله شیشه ای، در شهر قم فعالیت می‌کند. این شرکت با داشتن تیمی متخصص و تجهیزات پیشرفته، به مشتریان خود خدماتی از جمله طراحی، نصب و اجرای انواع درب اتوماتیک شیشه ای در قم ، نصب و اجرای شیشه سکوریت در قم و شیشه سکوریت دوجداره در قم و شهرهای اطراف را ارائه می‌دهد. با استفاده از تجربه و دانش فنی خود، گروه صنعتی دژ در برخی از بزرگترین پروژه‌های صنعتی در شهر قم مشارکت داشته است. جهت کسب اطلاعات بیشتر و درخواست خدمات، می‌توانید با تیم فنی گروه صنعتی دژ تماس حاصل فرمایید.

 

 

راه پله شیشه ای

راه پله شیشه ای دارای پایه هایی جهت نگهداری و ایمنی است و پله های کاملا شیشه ای توسط جداره های شیشه و استیل به دیوار متصل شده و محکم میشوند و میخ های مورد استفاده در‌ آنها در میان دیوار پنهان میشوند و تعداد لایه های شیشه سکوریت در هر پروژه بسته به میزان تردد متفاوت بوده؛ بنابراین این تصور که پله های شیشه ای به اندازه پله های چوبی و سنگی مقاومت ندارند کاملا اشتباه است، هر چند پله های چوبی و سنگی زیبایی خود را دارند اما با مدرنیزه شدن صنعت ساختمان سازی تمایل معماران و کاربران به جهت استفاده از پله های شیشه ای بیشتر شده است.
ارتباط میان طبقات به واسطه راه پله است اما در این میان زیباترین و مدرن ترین مسیر ارتباطی در ساختمان ها پله شیشه ای است که در معماری امروزه به امری بسیار مهم و بدیهی تبدیل شده است و به ویژه در مکان هایی که نور طبیعی وجود دارد با عبور نور از این پله ها فضا بسیار پر نور تر، بزرگتر و زیبایی خیره کننده ای به آن مکان داده می‌شود.
یک نکته در طراحی پله شیشه ای حتما روانشناسی کاربردی رنگ ها را در نظر گرفته و رنگ های مناسب با دکوراسیون داخلی را در نظر بگیرید
بنابراین پله شیشه ای با طراحی درست و اصولی می‌تواند بخشی از دکوراسیون جذاب منزل و یا محل کار شما باشد و دکوراسیون داخلی شما را دگرگون کند.

 

مزیت های پله شیشه ای
1- زیبایی منحصر به فرد و سادگی در قالب یک محصول کاملا حرفه ای و مدرن
2- استحکام بالا
3- عایق مناسب در برابر گرما و سرما
4- ضد رطوبت بوده و نمی‌پوسد و دچار خوردگی نمی‌شود
5- نیاز به تعیمر و نگهداری ندارد
6- ایجاد کمترین حجم و تدخل دید ناظر از محیط داخلی
7- شفافیت در محیط داخلی
8- امکان نور پردازی در بین پله ها
9- ایجاد طرح ها و فرم های مختلف به دلیل شکل پذیری بالای شیشه
10- تنوع در نوع اتصالات
11- تنوع در رنگ شیشه ها، مات و براق و حتی ایجاد طرح سند بلاست
12- امکان نصب انواع نرده های چوبی شیشه ای و استیل
13- ایجاد نمای آرامبخش و فضای دکوراتیو

 

امنیت پله شیشه ای
قطعا متریالی که برای ساخت پله شیشه ای استفاده می‌شوند شیشه های معمولی نیستند، این شیشه ها، شیشه های سکوریت و لمینت هستند که با مقاومت بسیار بالایی ساخته میشوند که تحمل وزن و فشار عمودی را داشته و شرایط دمای هم هیچ تاثیری در مقاومت آن نخواهد داشت و معمولا جهت ایمنی بیشتر از 2 تا 3 لایه شیشه سکوریت لمینت شده با ضخامت متخلف که بستگی به میزان تردد دارد استفاده می‌شود.

 

مکان های قابل استفاده از راه پله شیشه ای
راه پله شیشه ای در ساختمان های لوکس از جمله هتل ها، مراکز تجاری، اداری، ویلا های دوبلکس تریپلکس، نمایشگاه ها، فروشگاه های مدرن، روف گاردن ها و کنار استخر ها کاربری بسیار دارند؛ معمولا در پله شیشه ای از نرده هایی با جنس استیل و یا ترکیبی از استیل و شیشه استفاده می‌شود که موجب ایجاد فضای زیبا و چشم نوازی میشود.

 

انواع پله شیشه ای
پله شیشه ای انواع مختلفی دارد که مطرح ترین طرح های پله شیشه ای
- پله شیشه ای معلق
- پله شیشه ای مستقیم
- پله شیشه ای گرد

 

عوامل موثر بر قیمت پله شیشه ای
عوامل متفاوتی در تعیین قیمت نقش دارد که درمرحله اول یکی از عوامل بسیار مهم که بر روی قمیت پله شیشه ای تاثیر میگذارد طراحی راه پله است که هر چه پیچیده تر و دقیق تر باشد هزینه آن بیشتر است و دیگر عوامل؛ متراژ کار، نوع شیشه، چند لایه بودن آن، رنگ و طرح، یراق آلات و نرده ها، پاگرد داشتن یا نداشتن، محل پروژه، نوع نصب آن و هزینه حمل و نقل.

 

menusearch
qomglass.ir